Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

#15 #blogovision

* Ήθελα να μου τραγουδάει ο  Matt το Sea of love κάθε βράδυ*



[16. London Grammar/ If you wait]
[17. Jessy Lanza/ Pull my hair back]
[18. Atoms for peace/ AMOK]
[19. Arctic Monkeys/ AM]
[20. Παύλος Παυλίδης & The B- Movies/ Ιστορίες που ίσως έχουν συμβεί]


*blast from the past*


Guest
ntaft_punk




#15 Tim Hecker/ Virgins

Label:Kranky Records

 
πέρα από κάποιους κοντινούς φίλους, λίγοι ξέρουν ότι οφείλω, την (όποια) μουσική παιδεία έχω σε τέσσερα - πέντε υπέροχα, ραδιοφωνικά χρόνια, κάνοντας εκπομπές σε ένα περιφερειακό σταθμό του νομού σερρών, τον Ρόδον FM στους 95. (να τον ψάξετε.) τελείως άλλα ακούσματα τότε, (pop & rock και άγιος ο θεός) χωρίς την πολυτέλεια του γρήγορου internet. (φαντάσου, πως ήταν τα χρόνια τα παλιά.) έτσι λοιπόν μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω εκπομπές και σιγά σιγά να ανοίξω τα αυτιά μου σε άλλους μουσικούς ορίζοντες (της electronica κατά βάση). έκτοτε εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια αλλά ανοικτά αυτιά, (αχα καλό-ε) την όποια πρόταση μου κάνει ο κύριος που είναι πίσω από το Ρόδον FM. και είναι ο @stereonova

[16.Darkside/ Psychic]
[17 Umberto/ Confrontations]
[18.Tosca/ Odeon]
[19.Hiatus/ Parklands]
[20.Rhye/ The fall]

Δεν υπάρχουν σχόλια: