Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Blogoscars - Best Movie #20 - #11

Ντραμς παρακαλώ!! 
Είναι γεγονός το countdown για τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς μόλις ξεκίνησε.. 
Για αυτό βάλε μια τουαλέτα,πέτα μια πρόχειρη αλεπού πάνω σου και αι..βάμοσ..




  • 20. The kids are all right -[Ταινία για κυριακή βράδυ στην τηλεόραση που δεν έχεις να δεις τίποτα άλλο.]

  • 19.The fighter -[ Ισχύει ότι και στο #20.]

  • 18.The social network -[Ναι,ναι μιλάει για κάτι σημαντικό που έχει επηρεάσει όλο τον κόσμο.μπλα.μπλα.μπλα.Εγώ πάντως δεν ενθουσιάστηκα.]

  • 17.Twilight Saga- Eclipse -[Μ'άρεσε ναι,πολύ καλύτερη από την προηγούμενη ταινία.]

  • 16.Alice in wonderland [ Όμορφο,πολύχρωμο,οι Β' ρόλοι πολύ πιο ενδιαφέροντες,θα το ξανάβλεπα!]

  • 15.Shutter Island -[Σπουυυκι!!]

  • 14.Harry Potter and the Deathly  Hallows - [Λάτρεψα το σκηνικό με τους κλήρους του θανάτου.3 ώρες πέρασαν νεράκι.Δεν είμαι αντικειμενική διότι είμαι φαν.Λάτρεψα λέμεεε.]

  • 13.ΤRON legacy - [Μην το βλέπεις που είναι τόσο χαμηλά, που να δείς τι έχω πιο πάνω,που να τα χωρέσω η γυναίκα.]

  • 12.Scott Pilgrim Vs The world - [ Εξαιρετικό editing,με τα στοιχεία comic να ξεπετάγονται ολούθε,μάρεζε πολύ!] 

  • 11.Winter's bone - [Τι έπαθαν τα κοριτσούδια και γίνανε τόσο καλές ηθοποιοί;Για το κορίτσι και μόνο θα το ξανά έβλεπα.]

Υ.Γ η κατάταξη μου γίνεται με ένα μόνο κριτήριο.Ταινίες που ξαναβλέπω άνετα,χωρίς να τις βαρεθώ!!

Υ.Γ 2 Το μοναδικό artwork είναι μια ευγενική προσφορά του @dimitrisdx που δεν με έβρισε και μου έκανε και εμένα ένα gif που τόσο ήθελα!
Καταλαβαίνεις πως μετά από αυτή τη παρουσία ποια είμαι εγώ να βάλω απλή φώτο με λεζάντα;

Αυτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: