Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Blogoscars-A' Γυναικείος Ρόλος.

Τελικά και αυτή η κατάταξη με δυσκόλεψε. Τα αγόρια ήταν πιο εύκολα.. Δηλώνω ανατροπές στη 3αδα μου. Όχι,γιατί ήμανε λίγο προβλέψιμη στις υπόλοιπες κατηγορίες μου.
Αι.Βάμοσ..


  • 10. Amelie Bening -The kids are all right. [ YAAAAaammn Zzzzz ,ντάξει ήταν ο άντρας του σπιτιού.Το εμπεδώσαμε αυτό.]

  • 09.Mary Elizabeth Winstead - Scott Pilgrim Vs the world.   [Κουλ και άνετο τυπάκι,συμπαθέστατη και είχε και τόσα γκομενάκια; Όχι μπράβο στο κορίτσι!]

  • 08.Mia Wasikowska -Alice in wonderland. [ Νεραιδένια και παραμυθένια μεν,λίιγο ξενερουά δε. Δεν πειράζει,είχε και αυτή μεγαθήρια για Β',χάθηκε λιγο.]


  • 07.Kristen Stewart -Twilight Saga -Eclipse. [ Ναι μην γελάσεις και με κράξεις.Αν έχεις διαβάσει τα βιβλία θα πεις δεν παίζει να υπήρχε άλλη να ενσαρκώσει καλύτερα το Νο.1 άμπνταλο!Γιατί απαιτεί συγχρονισμό να τραυλίζεις,να δαγκώνεις τα χείλη σου και να λες οου μαι γκασ!Και αυτή το κάνει τέλεια!-Επίσης να πω χάλια το μαλλί!!Αυτά]

  • 06. Rapunzel (Mandy Moore) - Tangled. [ ΘΕΟΤΗΤΑ!τέλος.Φονικό όπλο το μαλλί,έκανε από το ασανσέρ μέχρι το λάσο!Την λάτρεψα!]

  • 05.Carey Mulligan- Never let me go. [Ήρεμη δύναμη,υπέροχη!Εξαφάνισε τη μύξα-αχώνευτη-ΞΕΝΕΡΩΤΗ κίρα!]

  • 04.Michelle Williams- Blue Valentine. [Όχι πες μου εσύ,όταν έβλεπες Dawsons Creek την έδινες σημασία;Γιατί εγώ όχι! Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!!!]

  • 03.Jennifer Lawrence -Winter's bone. [Χαίρεσαι να την βλέπεις,αλήθεια..αυτό που λες της βγαίνει αβίαστα  όλο αυτό.Ετσι να συνεχίσει,έτσι!]

  • 02.Natalie Portman -Black Swan. [ Αδιαμφισβήτητα η νάταλι είναι από την εποχή του Leon ηθοποιάρα!Εδώ ήταν υπερτέλεια,ναιιιι αλλά το περίμενες πως δεν θα σε απογοητεύσει..]

  • 01.Hailee Steinfield -True grit [Όμως τούτο δω το καλό μου το συμπαθέστατο κοριτσάκι δεν περίμενες να είναι τόσο θεά, και να μπορεί να σταθεί δίπλα σε ένα θρυλικό ηθοποιό ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ,για αυτή την ευχάριστη σουρπρίζ,ορίστε κοριτσούδι μου δικό σου!]


Τέλος να γκρινιάξω και να πω ότι είναι πολύ άδικο που το λενιώ (για το ινσέψιον ντεε) είναι εκτός των Α' και πως για αυτό έλειπε από τις Β' μου. Δηλαδή τούτο το κορίτσι είναι λατρεία μεγάλη!]

Δεν υπάρχουν σχόλια: