Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Blogoscars-Best Movie #6- #1

Και τώρα το γκράντε φινάλε (κλαψ//σνιφ) .
Ναι λοιπόν είμαι αυτή που στο τοπ5 έχω δύο animations και όχι το tangled (ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τη ραπουνζέλ αλλά είχα μία last minute entry),έχω την teen movie της χρονιάς (το last entry που λέγαμε), το kick ass (που είναι μία κατηγορία από μόνο του) και το Inception. Μην πεις ότι σε σόκαρα, όλες μου οι λίστες φώναζαν χρηστάκη ftw.
Επίσης να πω πως όλες τις ταινίες του τοπ5 τις έχω δει πάνω από μία φορά και αυτό ήταν ένα από τα κριτήρια μου.
Αι..βάμοσ..
  • 05. Easy A - [Το λοιπόν δίνω την 5η θέση σε αυτή την ταινία,που δυστυχώς δεν την είδα νωρίτερα για να αποδώσω τα εύσημα στην υπέροχη Emma Stone και στον Stanley Tucci που λατρεύω. Η καλύτερη teen movie μετά το mean girls.]


  • 04. Kick ass - [ Οι περισσότεροι την είχατε πιο χαμηλά, και δεν καταλαβαίνω γιατί. Η ταινία γάμησε. (μπιπ) Πάει ένας χρόνος που την είδα και ακόμα την θυμάμαι πόσο είχα γελάσει και είχα πορωθεί με την μικρή. Πράγμα που δείχνει πόσο καλή εντύπωση μου έκανε.

  • 03. Toy Story 3 - [ Δηλώνω χωρίς φόβο πως έχω δει μόνο το 1 και δεν είχα ξετρελαθεί,το 2 δεν το έχω δει ΑΛΛΑ το 3 το αγάπησα. Γέλασα,στεναχωρήθηκα,έκλαψα και το είδα παρέα με τις ανιψιές μου και πολύ χάρηκα που το μοιράστηκα μαζί τους.Χαζοθεία λέμε.]


  • 02. Despicable me - [Ναι μία θέση πιο πάνω από το toy story3. Το έχω δει 4 φορές.φαντάσου!!!]


  • 01. Inception [Ναι λοιπόν είμαι αυτή που δίνω την πρωτιά στον Χρηστάκη. Δεν νομίζω να με άφησε έτσι μαλάκα άλλη ταινία!Σενάριο,σκηνοθεσία,casting όλα τα θεώρησα τέλεια. Ααχ το κόβω θα φάω πολύ κράξιμο στο τουίτερ. bring it on,αντέχω! ]



Κλείνοντας να πω πόσο πολύ μ'άρεσε αυτό το Project.KUDOS στους λατρεμένους @dark_tyler @Rebelli0n και @manolis για την διοργάνωση (κλαπ*κλαπ*κλαπ* ,χειροκροτήστε καλέ!) 
Τα λέμε του χρόνου μποιζ εντ γκερλζ με ακόμα καλύτερες ταινίες!



Δεν υπάρχουν σχόλια: